Alla inlägg under december 2009

Av Elise - 4 december 2009 21:01

Nu tittar jag på idol jag hejar på Erik för att han har en så speciell röst mamma hejar också på honom han gjorde ett så bra uppträdande för en liten stund sen.Jag tror att resten av familjen också hejar på han jag tyckte inte att Tove sjöng så bra den här kvällen men Kalle har förändrats en del sen förra uppträdandet.Men tyvärr tror jag att Kalle åker ut men jag hoppas han får stanna kvar.        

Av Elise - 4 december 2009 16:03

Idag har vi haft gympa vi lekte gorillan det var roligt.     

  

Jag har haft engelska i dag vi jobbade med olika delar som stod på engelska det var kul.      

Imorgon ska jag på disco bowling med en kompis det blir kul        

  

Av Elise - 3 december 2009 18:37

Hej igen har vilat i soffan hela dan men mår bättre nu   

jag har tittat på en film som heter Tomtar och troll mamma hade hyrt den vi är med i Lovefilm då får man filmen i brevlådan.

Den var inte bra vi har en annan film hemma som heter likadant min mamma tittade på den när hon var liten den är mycket bättre.   

Av Elise - 3 december 2009 10:01

Hej idag mår jag jätte illa  har kräkts och har ont i magen det är uselt. Hoppas det går över snart försöker skriva senare hej

Av Elise - 2 december 2009 18:58

 Idag var treorna och  bowlade i Högdalen och  jag gjorde strike tre gånger det var kul att jag lyckades med det mamma och jag ska kanske gå och bowla i helgen det ska bli kul.    

Av Elise - 2 december 2009 07:35

i dag ska min klass uppträda för hela skolan det kallas för en elevsamling det är vinter tema det blir kul.  

Av Elise - 1 december 2009 17:25

Den 13 december är det Lucia men vi firar redan den 11i skolan. Det blir kul jag kommer att sjunga en låt solo den heter

Jag är en liten stjärna jag kan skriva texten till er om ni vill.,,

 

Jag är en liten stjärna som blinkar ner till dig, jag kikar ner på jorden och du ser upp på mig.Jag bor här långt i fjärran och lyser dag och natt, jag visar mig om kvällen och skiner som en skatt.,,slut     

Presentation


Om mig och mina dagar och annat

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken hundras är det som har svart päls och har lite brunt på hakan . Och som är ganska så stor och som e känd i tillexempel amerika . Är en riktig tävlins och familje hund . en ledtråd i andra bokstaven i namnet på rasen är ,o,
 golden retriver
 chiwaua
 boxer
 labrador
 rottweiler
 mops
 brittisk cokerspaniel
 shäfer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elise


Ovido - Quiz & Flashcards