Alla inlägg under december 2009

Av Elise - 25 december 2009 15:30

Hej idag har jag varit på bio med mormor, emina och aylin vi såg Alvin och gänget 2 den var jättebra sen åt vi julmat hemma hos mormor. På kvällen såg jag Harry Potter och halvblodsprinsen på DVD den fick jag i julklapp.   

Av Elise - 24 december 2009 21:47

I dag har vi såklart firat jul. Det var så mysigt jag fick många fina julklappar Harry Potter böcker, senaste DVDn, Nintendo DS spelet, Singstar spel, SvampBob spel till DS, fina kläder,biobiljetter, Melody Gardot CD, Madonnas CD, Amy Diamond CD, En iPod nano, presentkort till Glitter, Super Mario spel, smink box,

Jag är så nöjd och glad för alla julklapparna  Min mamma blev också jätteglad för alla julklappar hon fick av mig  I morgon ska vi på bio och se Alvin och gänget 2  

Av Elise - 23 december 2009 17:48

Hej idag har jag varit hemma hos min mormor och morfar och jul bakat det var kul. Morfar kom och hämtade mig och mamma och alla julklappar och godsaker det var bra för mamma är ju sjuk fortfarande.  

Av Elise - 22 december 2009 11:59

   idag blev mamma sjuk man såg det på henne redan i går hon hade som två stora tennisbollar i halsen hon gick till doktorn i dag.hon har streptukokker  hon har fått penecilin jag hoppas att hon blir bättre till jul-afton.  

Av Elise - 21 december 2009 11:30

Hej idag var jag och shoppade i skärholmen centrum det var kul vi gick till ÖB.Hos ÖB har dom så billiga saker där jag köpte jätte många saker där och det var bara julklappar.Sen åkte jag till IKEA.När jag kom hem så började vi slå in julklapparna på en gång det är synd att mormor och morfar inte har tagit upp granen det har jag gjort.              

Av Elise - 20 december 2009 18:42

Hejidag åkte mamma och jag hem till mormor och morfar vi blev helt nedsnöade på vägen men det var mysigt ändå. Sen var jag ute på deras gård med min kusin och byggde snögrottor i snön. Nu har vi ätit middag och ska mysa lite och titta på film.  

Av Elise - 19 december 2009 19:30

Idag har jag varit i farsta och shoppat julklappar det var kul men jag blev väldigt trött.Och när jag kom hem började vi att slå in juklapparna det var kul tills tejpen tog slut. Jag har också pysslat det var kul.      

Av Elise - 18 december 2009 16:14

hej  idag har jag varit hemma eftersom jag är sjuk men känner mig lite bättre och har pysslat lite.  en väska till min kusin aylin har jag gjort och lite änglar till granen och dekorerat julgranskulor som ska bli julklappar.    

Presentation


Om mig och mina dagar och annat

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken hundras är det som har svart päls och har lite brunt på hakan . Och som är ganska så stor och som e känd i tillexempel amerika . Är en riktig tävlins och familje hund . en ledtråd i andra bokstaven i namnet på rasen är ,o,
 golden retriver
 chiwaua
 boxer
 labrador
 rottweiler
 mops
 brittisk cokerspaniel
 shäfer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elise


Ovido - Quiz & Flashcards