Alla inlägg under juli 2010

Av Elise - 30 juli 2010 15:06

hej idag ska jag sätta mig på planet och flyga iväg. Till ett annat land och det landet heter turkei. Som jag tror att jag berätat förut så bor min pappa i turkiet. Jag kan erkänna att jag har lite fjärilar i magen men de flyger nog iväg snart . lite fackta om planet . bussen till västerås går kl 17.00 och planet går kl 21.30.Jag vill hällsa alla er där hemma en rolig vecka.  

Av Elise - 28 juli 2010 19:18

Hej idag var jag och hemmtade mitt nya pass.Jag tycker att det har gått jätte snabbt med mitt nya pass . Det blev klart på två dagar även fasst det var 120 nr före . Men det blev fint . Nu är jag hemma hoss mormor o morfar . Har sovit i 3 timmar . Men det är ett sånt stort tryck i luften . Så man får ont i skallen . Men det blir ändo väldigt god mat. GOD NATT     

Av Elise - 28 juli 2010 00:00

Hej nu  är min morbror Ippe och hans tjej Carro här .Det är väldigt roligt vi har tittat på snabba cash. Den var lite krånglig. För att den var lite svår att hänga med i. Men den är säket bra för dom lite större .Idag har jag varit i farsta med min kompis och min mamma.Det var jätte kul vi gick runt i många affärer.Och jag shoppade minst 7 påsar men iallafall var det kul att köpa saker med en kommpis vi käkade på mc donalds . Jag och min mamma har ochså pratat om att köpa en ny mobil. Har tänkt på om man skulle köpa en pek mobil. Min mamma vill ha en iPhone .Om det blir ett fint väder imorgon så har vi tänkt på att gå och bada . Men på lördag blir det sol och bad minsann. för då ska jag och min mamma åka till Turkiet till alanya och till släkten jag längtar äfter att träffa min halv lillasyster och min pappa,farmor,faster,ibo,och mina kusiner. 

Presentation


Om mig och mina dagar och annat

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken hundras är det som har svart päls och har lite brunt på hakan . Och som är ganska så stor och som e känd i tillexempel amerika . Är en riktig tävlins och familje hund . en ledtråd i andra bokstaven i namnet på rasen är ,o,
 golden retriver
 chiwaua
 boxer
 labrador
 rottweiler
 mops
 brittisk cokerspaniel
 shäfer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elise


Ovido - Quiz & Flashcards