Alla inlägg under december 2009

Av Elise - 31 december 2009 20:45

Gott nytt år till alla vÄNner. Snart ska vi ut och skjuta iväg raketer o smällare. I morgon ska jag spela wii sports hos Ippe och Carro.  

Av Elise - 30 december 2009 17:55

imorgon är det nyårsafton och jag är hemma hos min mormor och morfar. Mitt nyårslöfte är att ta hand om min kropp bätre.ni som också har kommit på ett nyårslöfte så kan ni gärna skriva det på min blogg.  

Av Elise - 30 december 2009 11:11

OH det är så bra att ha jullov och sovmorgon nästan varje dag. I dag ska jag fortsätta pyssla igår fick jag veta att min nya kusin kommer på tisdag jag längtar efter att se honom han ska heta dante. Här är jag och min kusin aylin snart är vi 3kusiner    

Av Elise - 29 december 2009 17:38

I dag har jag hälsat på hos min moster Leila och hennes 9 hundvalpar, nu är de snart 8 veckor och så busiga och söta . Jag fick fina julklappar av Leilaockså  fina pysselsaker som jag ska börja med nu på en gång   

Av Elise - 28 december 2009 10:07

Idag ska jag åka skridskor för första gången i år det ska bli kul  

Av Elise - 27 december 2009 14:12

Idag sov jag jättelänge men det var skönt både jag och mamma var så trötta och hon är sjuk fortfarande. Jag har lyssnat mycket på musik i min nya ipod det är kul att ha alla mina bästa låtar på ett ställe. Jag tycker om Madonna, cristina aguilera, Amy Diamond, Mariah carey, Celine Dionn, leona Lewis, carola, emd, whitney houston och många mer. 

 Här är jag med Asra min moster Bettys hund hon är jättebusig.  

Av Elise - 26 december 2009 20:44

Jag har myst hemma mamma vi har tittat på film och laddat ned musik till min ipod. Nu tittar vi på robinsson      

Av Elise - 26 december 2009 10:02

Hej idag har jag haft en skön sovmorgon sen fick jag frukost på sängen av mamma det var mysigt jag åt frukost och tittade på tecknad film. Nu ska jag och mamma åka hem då ska jag prova mina nya spel.  

Presentation


Om mig och mina dagar och annat

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken hundras är det som har svart päls och har lite brunt på hakan . Och som är ganska så stor och som e känd i tillexempel amerika . Är en riktig tävlins och familje hund . en ledtråd i andra bokstaven i namnet på rasen är ,o,
 golden retriver
 chiwaua
 boxer
 labrador
 rottweiler
 mops
 brittisk cokerspaniel
 shäfer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elise


Skapa flashcards