Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Elise - 6 januari 2010 17:00

Hej idag åkte jag och min mamma och mormor till Linköping.Vi träffade Cecci och hennes mamma Maria på vägen.För att vi hade redan bestämt det Cecci var jätte snäll vi blev kompisar på en gång. Sen åkte vi taxi till Majlis hon gav oss nycklarna till Nadja och Patriks lägenhet Cecci och jag spelade på våra Nintendo DS det var kul för att vi hadde samma spel i våra Nintendon. Sen kom vi hem till Nadjas och Patriks lägenhet dom har det jätte fint hemma hos dom.  Dem har tillomed en öppen spis som vi tände en brasa.i

Sen åkte vi till Nadja på sjukhuset då fick vi se Dante på riktigt lilla Dante var absålut det sötaste jag har sett i hela mitt liv.Sen gick vi hem och åt middag med Maria och Cecci. Cecci och jag grillade marshmellows framför den stora brasan det var mysigt sen åkte dom hem till Norrköping.GOD NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.    

Presentation


Om mig och mina dagar och annat

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken hundras är det som har svart päls och har lite brunt på hakan . Och som är ganska så stor och som e känd i tillexempel amerika . Är en riktig tävlins och familje hund . en ledtråd i andra bokstaven i namnet på rasen är ,o,
 golden retriver
 chiwaua
 boxer
 labrador
 rottweiler
 mops
 brittisk cokerspaniel
 shäfer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elise


Ovido - Quiz & Flashcards