Alla inlägg under februari 2010

Av Elise - 24 februari 2010 20:00

Mormor hämtade mig och vi gick till kören skönt att inte vara sjuk men jag orkade nästan inte sjunga för ja var så trött. nu ska jag sova zzzzzzzz

Av Elise - 23 februari 2010 17:45

Hej idag provade jag in till KULTURAMA det jick  bra.Jag gick också till opptikern. Hoppas jag kommer in   

Av Elise - 22 februari 2010 15:45

Hej idag har jag inte gått till skolan för att jag och mamma är sjuka.Men vi gick en liten prommenad bara för att få lite luft.Men imorgon ska jag iallafall prova in till KULTURAMA det blir kul.       

Av Elise - 21 februari 2010 15:00

Hej idag var jag och mamma och hjälpte Ippe på cafeet jag tycker det är kul att vara där och stå i kassan och fixa med allting. Men mamma och jag kom nästan inte hem för tunnelbanan gick inte men vi åkte buss så de gick bra nu ska vi se på film igen vet inte vilken  

Av Elise - 20 februari 2010 18:17

Är hemma hos mormor vi har tittat på Upp igen mormor tyckte den var så bra jag ska se på melodifestivalen sen. Skönt att inte vara sjuk längre  

Av Elise - 19 februari 2010 20:30

Idag var jag hemma från skolan för jag är förkyld. Jag har legat i soffan och druckit mycket te och sett på film. Nu tittar vi på Let´s dance jag gillar Molly Sanden  hon är bra om jag mår bättre imorgon ska vi till moromor:)

Av Elise - 18 februari 2010 16:30

Idag var jag inte så pigg och fick gå till skolsyster sen kom mamma och hämtade mig och då fick jag en film i present det var Upp som jag tycket om så mycket vi tittade på den tillsammans och den är så bra.   

Av Elise - 17 februari 2010 18:00

Mormor hämtade mig i dag och vi gick till kören i kyrkan har inte varit där på två veckor det var roligt att träffa alla igen. I skolan var vi iväg och åkte pulka och snowracer det var kallt:)(:

Presentation


Om mig och mina dagar och annat

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken hundras är det som har svart päls och har lite brunt på hakan . Och som är ganska så stor och som e känd i tillexempel amerika . Är en riktig tävlins och familje hund . en ledtråd i andra bokstaven i namnet på rasen är ,o,
 golden retriver
 chiwaua
 boxer
 labrador
 rottweiler
 mops
 brittisk cokerspaniel
 shäfer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elise


Ovido - Quiz & Flashcards