Alla inlägg under november 2009

Av Elise - 24 november 2009 18:31

SkrattandeCoolmamma jag och Robin var ute på hund prommenad men det var lite jobbigt för att jag är sjuk. Men nu är jag hemma och är lite trött.  

Av Elise - 24 november 2009 13:06

just nu ligger jag och ser på en film men jag tror att jag ska gå och vila lite.SkrattandeGladCoolTungan uteFörvånad

Av Elise - 24 november 2009 09:45

GladCoolSkrattandeTungan utemin morfar kommer hem till oss i dag han ska lämna Robin här han är en rottweiler han är jätte snäl.  

Av Elise - 23 november 2009 21:22

just nu ligger jag och myser med mamma och äter pepparkakor och snart ska jag gå och lägga mig.GOD NATT igenGladCoolSkrattande

Av Elise - 23 november 2009 19:21

jag pysslade precis jag gjorde lite jul pyssel mamma har bestält jätte myket pysselsaker. Jag gjorde en tomtesläde men jag orkade inte göra klart den så jag ska fortsätta på den i morgon.GOD NATT.ObestämdGladCool

Av Elise - 23 november 2009 16:12

mamma har tagit fram julsaker hela dan och jag känner mig helt slut men det blir mysitGladJag älskar hundar mina mostrar Leila och Betty har hundar och jag ska också få en lite senare just det min morbror har också en som heter Grus  

Av Elise - 23 november 2009 11:30

jag älskar musik asså jag sjunger varje dag jag vet inte vad jag skulle göra utan musik. dom här låtarna tycker jag om Carolas främling, Molly Sanden med Så vill sjärnorna och Alkasar och Ola, Charlott Perelli, Alexander Ryback.Skrattande Här är jag med min kusin Aylin hon är snäll och busigOskyldig  

Av Elise - 23 november 2009 10:59

jag har blivit helt galen av min blogg asså jag tänker hela tiden på min blogg men det gör inget det är kul att blogga.SkrattandeGlad

Presentation


Om mig och mina dagar och annat

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken hundras är det som har svart päls och har lite brunt på hakan . Och som är ganska så stor och som e känd i tillexempel amerika . Är en riktig tävlins och familje hund . en ledtråd i andra bokstaven i namnet på rasen är ,o,
 golden retriver
 chiwaua
 boxer
 labrador
 rottweiler
 mops
 brittisk cokerspaniel
 shäfer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elise


Ovido - Quiz & Flashcards